Vi utbildar trygga förare.

VI GÖR ATT DIN VÄG TILL KÖRKORTET BLI SÅ ENKELT SOM MÖJLIGT GENOM ATT ERBJUDA DIG EN PRISVÄRD OCH PERSONLIGT ANPASSAD UTBILDNING.

Lundafolket trafikskola

Vårt främsta mål är att utbilda elever till säkra förare, så kostnadseffektivt som möjligt. Lundafolket trafikskola är en av Lunds ledande trafikskolor med kunniga lärare, miljöklassade övningsbilar, trivsamma lokaler och med stor erfarenhet utav körkortsutbildning. Vi har alltid en strävan efter nya och utvecklande utbildningsidéer med eleven i centrum.

vår personal

Duraid

Trafikskola chef Utbildningsledare/ Trafiklärare

Emad

Ahmad

Qasim

Mayada

Receptionist

Vill du lära dig köra bil på ett enklare sätt?

Det är viktigt att du som elev får en bra utbildning så att du blir en säker förare ute på vägarna även efter du tagit ditt körkort. Därför ska du välja att genomföra din körutbildning på Lundafolket trafikskola. Vi hjälper dig hela vägen från syntest till körkort

Våra lärare

Vi är tre trafikpedagoger på trafikskolan. Ute i bilen möter du Duriad , Emad och Ahmed. Vi talar andra språk än svenska och kan hjälpa dig som är nyanländ till Sverige och inte kan Svenska språket.

De bästa i branschen

Vår målsättning är att de allra skickligaste trafiklärare i branschen ska arbeta på Lundafolket Trafikskola. Vi ser till att vi är mycket noggranna när vi anställer ny personal. Vi intervjuar ett stort antal personer för varje anställning. Vi följer också systematiskt upp varje medarbetares prestationer för att han eller hon ska kunna utvecklas i sitt arbete och ge bästa möjliga service till dig som kund.

våra bilar

Vi använder oss av nya, miljövänliga bilar från Volkswagen. Bilarna är mycket lättkörda och säkra, har justerbar ratt samt sportstolar med höj- och sänkbara säten för att alla skall kunna sitta bekvämt.

Du kan enkelt boka tid hos oss.

Boka din körlektion redan idag.

Lundafolket trafikskola

Vi gör att din väg till körkortet bli så enkelt som möjligt genom att erbjuda dig en prisvärd och personligt anpassad utbildning.

Öppettider