Vi utbildar trygga förare.

VI GÖR ATT DIN VÄG TILL KÖRKORTET BLI SÅ ENKELT SOM MÖJLIGT GENOM ATT ERBJUDA DIG EN PRISVÄRD OCH PERSONLIGT ANPASSAD UTBILDNING.

Vi accepterar bankinsättning , Swish.

Vårt bankgironummer är(5051-4777),när ni betalar genom bankinsättning,ange alltid ditt  namn och personnummer i meddelandet.

Ni kan också betala med Swish, vårt swish-nummer är ( 123 017 29 24 ), då anger ni era namn och personnummer i meddelandet.

Lundafolket Trafikskola AB Prislista (alla priser är inklusive 25% moms) Alla körlektioner betalas i förskott eller i samband med lektionen! Avbokning av körlektionen ska ske senast ett dygn  innan, annars debiteras lektionen. Måndagslektioner avbokas senast tre dygn innan, avbokning kan ej ske under helgen! Eleven är ansvarigt för sina tider Hämtning och lämning av eleven från deras adress i Lund räknas av elevens tid.

MISSA INTE VÅRT NYA ERBJUDANDE!​

Köper du 30 körlektioner Á 40 min,
så får du Risk 1 & 2 utan extra kostnad.

Allt för bara!

15000 KR

Erbjudandet gäller t.o.m 30 augusti 2023!

Prislista

Våra Erbjudande

CSN Paket​

kr 23000
  • 40 körlektioner x 40 min
  • Risk 1 ( alkohol)
  • Risk 2 ( halkan)
  • Teori (online tester)
  • Delbetalning
  • Hjälp av CSN körkort tillståndsansökan

super paket

kr 20500
  • 35 körlektioner x 40 min
  • Risk 1 ( alkohol)
  • Risk 2 ( halkan)
  • Teori (online tester)
  • Delbetalning
  • Hjälp av CSN körkort tillståndsansökan
Favorit

Vi alla på Lundafolket trafikskola har koncentrerat att det finns folk som önskar ha körkort men har väldigt svårt att ta körkort p.g.a. åldern eller språk svårighet och dylikt. Så har vi bestämt att hjälpa de med fast pris tills de ta körkortet och inte belasta de extra kostnaderna så blir det dyrt.

Tveka inte att kontakta oss för mer information!

Fyll i förfrågan så kontaktar vi dig inom kort.

Du kan enkelt boka tid hos oss.

Boka din körlektion redan idag.

Lundafolket trafikskola

Vi gör att din väg till körkortet bli så enkelt som möjligt genom att erbjuda dig en prisvärd och personligt anpassad utbildning.

Öppettider